Foto: Unibail-Rodamco-Westfield
Westfield Mall of Scandinavia i Solna meddelar att man lanserar ”liveshoppping i nytt digifysiskt format”, tillsammans med Firework och Bonnier News. Genom den nya plattformen, som lanseras på torsdag 10 november, presenterar influencern Keyyo utbudet i Westfield Mall of Scandinavia kopplat till temat underhållning. Gästartisten – som lär glädja många barn och tonåringar – är Theoz, som i samband med The Westfield Extra Live även släpper nytt album. Det utlovas VR-upplevelser, skönhet, representant från LEGO Masters samt fler överraskningar och erbjudanden, enligt pressmeddelandet.
Sändningarna av The Westfield Extra Live under året är följande tider och datum:
10/11 kl 19.00 Tema: Fantastisk underhållning
24/11 kl 19.00 Tema: Handla smart
15/12 kl 19.00 Tema: Julklappstips
Streamen kan ses via hemsidan.
0 Kommentarer