Theoz spelar ny musik på Mall of Scandinavia-event (digitalt)


0
theoz

Foto: Unibail-Rodamco-Westfield

Westfield Mall of Scandinavia i Solna meddelar att man lanserar ”liveshoppping i nytt digifysiskt format”, tillsammans med Firework och Bonnier News. Genom den nya plattformen, som lanseras på torsdag 10 november, presenterar influencern Keyyo utbudet i Westfield Mall of Scandinavia kopplat till temat underhållning. Gästartisten – som lär glädja många barn och tonåringar – är Theoz, som i samband med The Westfield Extra Live även släpper nytt album. Det utlovas VR-upplevelser, skönhet, representant från LEGO Masters samt fler överraskningar och erbjudanden, enligt pressmeddelandet.

Sändningarna av The Westfield Extra Live under året är följande tider och datum: 

10/11                 kl 19.00             Tema: Fantastisk underhållning
24/11                 kl 19.00             Tema: Handla smart
15/12                 kl 19.00             Tema: Julklappstips

Streamen kan ses via hemsidan.


Gillar du det här? Dela det med dina vänner!

0

0 Kommentarer

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *